пʼятниця, 20 січня 2017 р.

                                                         Креативна освіта визначається як:
* освіта, спрямована на розвиток загальної креативності учасників педагогічного процесу;
* освіта з гнучкою системою форм організації навчально-виховного процесу, відповідно до здібностей, нахилів, потреб учнів;
* освіта, зорієнтована на використання інноваційних педагогічних технологій ,що забезпечують особистісне зростання та розвиток творчого потенціалу учнів;
* креативність - це психологічний механізм, що зумовлює творчу активність людини для самоактуалізації та творчої самореалізації у різних видах життєдіяльності;
* креативною вважається творча особистість, спроможна реалізувати свій творчий потенціал за власною ініціативою і з вибором відповідних засобів;
* креативність розглядається як передумова для будь-якої творчої діяльності, вмотивованої прагненням індивідуума до самоствердження.;
* в системі освіти творчі можливості ,закладені у кожній людині природою, мають бути розвинені та педагогічно скориговані, школа повинна закласти підгрунття розвитку творчого потенціалу особистості та визначити сталий напрямок цього процесу;
* креативна освіта –це така організація навчання, виховання і розвитку творчої активності, у якій як педагог, так і учень має сприятливі умови для самореалізації ,прагне до отримання творчого продукту інтелектуальної діяльності і самостійного створення нового.
Креативність – творчі можливості людини, які виявляють у сприятливості до нового, у дивергентному мисленні, тобто в знаходженні неочікуваних рішень, у здатності до пошукових дій.
Креатині здібності – такі особистісні риси, що дають можливість людині по-новому поглянути на відомі предмети, явища, побачити в них нові закономірності, зв’язки, по-новому уявити побачене, придумати дещо нове, раніше не відоме.

Немає коментарів:

Дописати коментар